مقاله اقدام پژوهی چگونه توانستم با ترغیب همکارانم در استفاده از روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري دیسلکسی مریم را حل كنم؟

<span>مقاله اقدام پژوهی چگونه توانستم با ترغیب همکارانم در استفاده از روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري دیسلکسی مریم را حل كنم؟</span>

دسته بندی: دانشجویی

قیمت: 3500 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
3500 تومان – خرید

    اینجانب ریحانه سیف چند سالی است که  بعنوان مدیر مرکز اختلالات یادگیری کیمیا  با دانش آموزان دختر و پسر با ويژگي هاي رفتاري و اجتماعي متفاوت سر و كار داشتم. اما امسال یکی  از دانش آموزان مراجعه کننده به مرکز اختلالات ، با بقيه بچه هايي كه تا به حال ديده بودم خيلي فرق داشت.        وی كودكي خجالتي، مضطرب و افسرده بود. آهسته و لرزان صحبت مي كرد. با بقيه بچه ها دوست نمي شد و گوشه گير بود. حتي قادر نبود كه وسايل خود را از كيفش در آورد. كتابش را وارونه در دست مي گرفت و هنگام تصويرخواني از كتاب بخوانيم، مي گفت: چيزي نمي بينم. در نوشتن نيز مشكل داشت و ساده ترين علائم كتاب بنويسيم را نمي توانست، بنويسد. او رياضي را درك نمي كرد. به طور كلي او دچار اختلالات يادگيري يا ديسلكسي بود. در گوش دادن، صحبت كردن، خواندن، نوشتن، استدلال كردن و درك كردن مشكل داشت. با بررسي هايي كه در مورد وی توسط خودم و همکارانم انجام دادم در يادگيري بسيار مشكل داشت. براي حل اختلالات يادگيري و رفتاري او نياز به روش تدريس مناسب و خاص بود.

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات29
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید