دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جوزف شوارتز

<span>دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جوزف شوارتز</span>

دسته بندی: کتاب

قیمت: 10000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

10000 تومان – خرید

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ

دیوید جوزف شوارتز + به اهتمام ژنا بخت آور

درباره کتاب جادوی فکر بزرگ
کتاب «جادوی فکر بزرگ» نوشته‌ی «دکتر د.شوارتز»، یکی از برترین کتب روانشناسی و موفقیت در زندگی است. تفکرات دکتر شوارتز که برگرفته از منابع عالی و اصیل و بهترین و بزرگترین مغزهای متفکری که تاکنون بر روی کره زمین زیسته‌اند برگرفته شده اعتقاد بر این دارد که موفقیت افراد بیش از آن که به میزان هوش آن‌ها بستگی داشته باشد به میزان تفکر آن‌ها بستگی دارد. میزان پول در حساب‌های بانکی، میزان خوشحالی و میزان خشنودی از زندگی، به میزان تفکر شخصی بستگی دارد. موفقیت خرجی برنمی‌دارد. بلکه هر قدم که به پیش برداشته شود بهره‌ای نیز می‌بخشد. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «روش‌هایی که در این کتاب عرضه شده است به منظور عمل کردن است نه مطالعه صرف. این روش‌ها و تکنیک ها به قدری تازه و بدیع است که نویسنده ناگزیر دست به ابداع اصطلاحات جدیدی زده است. دکتر شوارتز در این کتاب مراحلی را که برای که باید برای نیل به قابلیت‌های فکر بزرگ پیموده شود، ترسیم کرده است، او در این کتاب می‌آموزد که چگونه با تمرکز بر روی مسائل عمده، از قید نکات جزیی و دست و پاگیر رهایی یابید.»

جادوی فکر بزرگ (۱۹۵۹) نشان می‌دهد چرا باور داشتن خود کلید موفقیت است و چطور هریک از ما می‌توانیم به هر هدفی که رویایش را در سر داریم برسیم.

کار نویسنده به عنوان استاد دانشگاه و مشاور رهبری و همچنین تعاملات بی‌شمارش با افراد و کسب و کارهایی که هر دو روی سکه موفقیت-شکست را دیده‌اند، روش او را تایید می‌کنند.

5/5 ( 1 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
پسوند فایلpdf
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلپی دی اف

پاسخ دهید