دانلود کتاب اندیشه اسلامی ۱ سبحانی و رضایی

<span>دانلود کتاب اندیشه اسلامی ۱ سبحانی و رضایی</span>

دسته بندی: کتاب دانشگاهی

قیمت: 10000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
10000 تومان – خرید

دانلود کتاب اندیشه اسلامی ۱

دانلود ویراست دوم کتاب اندیشه اسلامی ۱ نوشته آیت الله جعفر سبحانی و دکتر محمد محمد رضایی

این کتاب در اغلب دانشگاه ها و موسسات آموزشی آموزش و تدریس می شود .

دانلود کتاب اندیشه اسلامی ۱ نوشته آیت الله جعفر سبحانی و دکتر محمد محمد رضایی

درس اندیشه اسلامی از دورس عمومی می باشد که در همه ی رشته وجود دارد ، و اکثر اساتید دانشگاهی از این کتاب و این مولفان به عنوان منبع و رفرنس استفاده می کنند ، به همین علت نسخه الکترونیکی این کتاب برای خرید و دانلود در سایت قرار داده شده تا شما بتوانید آن را دانلود کرده و از هزینه های اضافی برای خرید کتاب صرفه جویی کنید .

آیت الله جعفر سبحانی

جعفر سبحانی تبریزی، متکلم، فقیه، اصولی، مفسر، مجتهد شیعی ایرانی و از مراجع تقلید و استادان حوزه علمیه قم است. حضرت آیت الله عظمئ سبحانی در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۹۷ در قم بر پیکر حضرت آیت الله محمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری و فقهای شورای نگهبان نماز اقامه کردند ، این مجتهد دینی نویسنده بزرگ کتاب اندیشه اسلامی ۱ است ، کتابی که به عنوان مرجع بسیاری از علمای دیگر محسوب می‌شود و در دانشگاه های کشور نیز تدریس می گردد و در بسیاری از امتحانات به عنوان منبع آن آزمون مطرح می‌شود که ارزش بالای این کتاب را نشان می‌دهد . همچنین در صورت نیاز می‌توانید نسخه چاپی این کتاب را نیز از کتافایل تهیه کنید.

دکتر محمد محمد رضایی

محمد محمدرضایی پژوهشگر و استاد فلسفه دین دانشگاه تهران و مترجم ایرانی حوزه فلسفه و کلام است که به دفعات مختلف به عنوان استاد نمونه و برگزیده انتخاب شده است.او همچنین رییس کارگروه فلسفه دین و کلام جدید شورای تحول علوم انسانی و رییس گروه معرفت شناسی اسلامی و علم دینی دانش افزایی اساتید دانشگاهها است.

پی دی اف این کتاب شامل دویست و بیست پنج برگه است که با کیفیت بالا اسکن و قابلیت چاپ صفحات دلخواه را نیز دارا است برای دریافت نسخه pdf فایل را به سبد خرید خود اضافه نموده و از طریق درگاه آنلاین اقدام به پرداخت نمایید لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد همچنین در پس از پرداخت می توانید آن را از سایت کتافایل دانلود کنید .

 

5/5 ( 1 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
نام کتاباندیشه اسلامی 1
نویسندهآیت الله جعفر سبحانی و دکتر محمد محمد رضایی
تعداد صفحات225
پسوند فایلpdf
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلپی دی اف

پاسخ دهید