دانلود نوار کتاب صوتی بازی ها اریک برن

<span>دانلود نوار کتاب صوتی بازی ها اریک برن</span>

دسته بندی: کتاب

قیمت: 18000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
18000 تومان – خرید

کتاب صوتی بازی ها اریک برن

کتاب صوتی «بازی‌ها؛ روانشناسی روابط انسانی» کتاب بسیار کارآمد، جذاب و زیبایی است که درزمینه روانشناسی و موفقیت، مطالب بسیار ارزشمندی را ارائه داده است. کتاب صوتی «بازی‌ها؛ روانشناسی روابط انسانی» توسط نویسنده و روانشناس سرشناس و باتجربه «اریک برن» باظرافت و دقت فراوان به قلم تحریر درآمده و خلق‌شده است. اریک برن در کتاب صوتی «بازی‌ها؛ روانشناسی روابط انسانی» راه‌کارها و شیوه‌های بسیار مناسبی را با استفاده از ویژگی‌های خاص بیان می‌کند. او در این کتاب بسیار مفید به برسی، تحقیق و تحلیل رفتارهای متقابل و رودررو در علم روان‌درمانی با استفاده از نشانه‌های زبانی ساده، روان و واضح پرداخته است.
کتاب صوتی «بازی‌ها؛ روانشناسی روابط انسانی» از سه بخش بسیار کامل و مجزا تشکیل‌شده است. همچنین کتاب صوتی «بازی‌ها؛ روانشناسی روابط انسانی» توسط مترجمان اسماعیل فصیح و ارمغان جزایری ترجمه و باز گردانیده شده است تا به‌راحتی در اختیار مخاطبان و خوانندگان قرار بگیرد.

خلاصه‌ای از کتاب صوتی بازی‌ها؛ روانشناسی روابط انسانی:

در کتاب صوتی «بازی‌ها؛ روانشناسی روابط انسانی» مطالبی ارائه‌شده که بر اساس آن‌ها در ارتباط‌ها و روابط اجتماعی هر فرد با یکی از سه طیف (والد، بالغ و کودک) روبه‌رو می‌شوید و ارتباط برقرار می‌کنید. (کودک) کودک درون در وجود همه انسان‌ها وجود دارد و دقیقه مثل همه‌ی بچه‌ها دوست دارد که کودکی کند و شاد باشد و دقیقه مثل یک بچه و یا یک کودک سرزنده، شاد و شیطون باشد و بی‌پروا هر کاری را انجام دهد و از آن لذت ببرد. احساسات و تمایلاتی مثل خلاقیت، شور و شوق، قهر و آشتی، وحشت، تندی و ستیزه‌جویی، عشق و تنفر و همه آن چیزی که ایجاد می‌شود از کودک درون سرچشمه می‌گیرد و نمایان می‌شود.
(بالغ) همان‌طور که از این لفظ پیدا است می‌توان گفت که بخش کامل، عاقل و رشد یافته شخصیت و وجود ما این اصطلاح است. این اصطلاح بخشی از وجود و ذات واقعی ما است که تصمیم‌های درست و منطقی می‌گیرد، اطلاعات و عوامل مهم را پردازش و باز می‌کند، با افرادی که انتخاب می‌کند رابطه و یا حرف‌های محرمانه و سری برقرار می‌کند و در کل واقع‌گرا و تیزبینانه است. (والد) والد درون از بدترین و نفرت‌آورترین بخش شخصیت و ذات ما ازنظر نویسنده اریک برن است و درواقع همان بایدها و نبایدهایی است که ما از آن‌ها بدون منطق و دلیل در مقابل کارها و یا حرف‌ها دیگران استفاده می‌کنیم و یک نمونه لجبازی به شمار می‌رود.
درواقع می‌توان گفت که والد همان کارها و دستورالعمل‌هایی است که ما آن‌ها را بدون چون‌وچرا ساخته‌ایم و از آن‌ها در کل زندگی‌مان استفاده می‌کنیم و خانواده و اطرافیانمان را هم اسیر این خودخواهی و غرور خودکرده‌ایم. اریک برن این والد را به دو نوع تقسیم کرده است. اولی والدی خودخواه، سختگیر، منفور و آزاردهنده و دومی والدی مهربان، نوازشگر، ازخودگذشته و تأییدکننده است. اریک برن اعتقاد دارد که باید والد بد و ناراحت‌کننده که والد نوع اول است به نوع دوم که والدی مهربان و امیدوارکننده است تبدیل شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی «بازی‌ها؛ روانشناسی روابط انسانی»

مقدمه
بخش اول: تحلیل بازی‌ها ـ تحلیل ساخت
رویه‌ها و مناسک
بازی‌ها
پیدایش بازی‌ها
بخش دوم: فرهنگ بازی‌ها
بدهکار
دادگاه
مظلوم
بازی‌های مهمانی
بازی‌های روابط جنسی
بازی‌های دنیای تبهکاری
بازی‌های اتاق مشاوره
دهاتی
بازی‌های خوب
در فراسوی بازی‌ها ـ اهمیت بازی‌ها
تسلط بر خود چگونه به دست می‌آید

قسمتی از کتاب بازی‌ها؛ روانشناسی روابط انسانی:

تز: این تقریباً همیشه یک بازی ازدواج است؛ چون امکانات اجرای آن در خارج از حیطه‌ی ازدواج رسمی غیرقابل‌تصور است. شوهر می‌خواهد با زنش معاشقه کند ولی با سردی طرد می‌شود. پس از چند بار تلاش و تکرار زن می‌گوید تمام مردها حیوان‌اند. تو اصلاً مرا دوست نداری، به خاطر آنچه خودم هستم دوستم نداری، تنها چیزی که می‌خواهی رابطه‌ی جنسی است. مرد مدتی منصرف می‌شود. بعد بازهم سعی می‌کند ولی باز بی‌نتیجه است. بالاخره او هم عقب می‌کشد و دیگر سعی نمی‌کند.
آنتی‌تز: این بازی خطرناک است و آنتی‌تزهای احتمالی آن نیز اغلب به همان نسبت خطرناک‌اند. در این مواقع معشوقه گرفتن نوعی قمار است. اگرچه در صورت چنین تحریک رقابت‌آمیزی بعید نیست که زن بخواهد بازی را کنار بگذارد و به زندگی عادی زناشویی تن در دهد… .

درباره کتاب صوتی «بازی‌ها، روانشناسی روابط انسانی:

کتاب صوتی «بازی‌ها؛ روانشناسی روابط انسانی» کتاب بسیار مهم و تأثیرگذاری است که این موضوع را با فروش بی‌شمار و استقبال فراوانی که از این کتاب شد ثابت کرد. مردم نظریه‌ها و کتاب‌های مفید اریک برن را می‌پسندند و دوست دارند و برای موفقیت درزمینه علم روان‌درمانی از آن‌ها استفاده می‌کنند.
دلیل این پسندیدن و بهره گرفتن از این کتاب بسیار خارق‌العاده در صریح و واضح بودن کتاب است. کتاب صوتی «بازی‌ها؛ روانشنا

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
نام اثربازی‌ها
نویسندهاریک برن
تعداد صفحات1
پسوند فایلMp3
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلصوت

پاسخ دهید