دانلود خلاصه کتاب آموزش ریاضی ۲ دکتر بیژن زاده

<span>دانلود خلاصه کتاب آموزش ریاضی ۲ دکتر بیژن زاده</span>

دسته بندی: دانشجویی

نوع فایل:جزوه دانشجویی

قیمت: 10000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
10000 تومان – خرید

دانلود خلاصه کتاب آموزش ریاضی ۲ دکتر بیژن زاده

محتوای آموزش رياضيات بايستی با ھدف رشد ھر چه بيشتر قدرت استنتاج و يادگيری ، شناخت ساختارھای رياضی و مبتنی بر تقويت قوای فراگيری شھودی دانش آموزان تدوين گردد. بدين ترتيب ھدفھای آموزشی رياضيات در دبيرستان مبتنی بر چھار دسته می باشد ، تصویری که در زیر می بینید یک اسکرین شات از خلاصه کتاب آموزش ریاضی ۲ دکتر بیژن زاده است که به عنوان پیش نمایش قرار داده شده است. نسخه پی دی اف این خلاصه کتاب را می توانید پس از پرداخت دانلود کنید.

بخشی از پی دی اف خلاصه کتاب آموزش ریاضی 2 دکتر بیژن زاده

 

درس ریاضی را می توان پایه و اساس درک علوم مختلف و باعث پیشرفت آن ها نامید زیرا هرچه که در این دنیا و علومش وجود دارد به نحوی به ریاضیات مربوط است . در حقیقت احاطه کامل به مباحث مختلف ریاضیات عمومی شما را قادر می سازد که در رشته های دانشگاهی مختلف اعم از: مهندسی و علوم پایه و در صورت نیاز رشته های حسابداری و مدیریت، توانایی بهتری کسب کنید چرا که بسیاری از مباحث رشته های ذکر شده، بدون آشنایی با مباحث ریاضیات قابل درک و فهمیدن نیست خلاصه کتاب آموزش ریاضی ۲ دکتر بیژن زاده آماده شده است تا شما دانشجویان گرامی به راحتی هر چه تمام تر بتوانید این درس را پاس کنید و قبول شوید .

البته این تمام ریاضی نیست و پیشرفت جوامع از گذشته تا به حال مرهون یادگیری، فهم ریاضیات و کاربرد مباحث آن در زندگی روزمره بوده است.

درس ریاضی عمومی ۲، بخشی از واحدهای الزامی دانشگاهی در مقطع کارشناسی است که پس از گذراندن درس ریاضی عمومی ۱ باید طی شود. تمام دانشجویان رشته های مهندسی اعم از: برق، عمران، کامپیوتر، معماری و علوم مختلف پایه، باید این درس را بگذرانند.

اصل دوم : اين اصل به اصل برترین هدف و انگيزه يا تحريک مشھور می باشد و نیز لازمه آموزش انگيزه است . بايد متعلم تحريک شود تا در آموزش سھيم شود . آماده کردن انگيزه‌ھای مناسب به مھارت معلم و محيط آموزشی مانند : کتب درسی ، جامعه و . . . بستگی خواهد داشت.
اصل سوم : این اصل با نام فازھای متوالی شناخته می شود.

5/5 ( 2 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات256
پسوند فایلpdf
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید