اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزم را به درس و مدرسه علاقه مند سازم

<span>اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزم را به درس و مدرسه علاقه مند سازم</span>

دسته بندی: دانلود اقدام پژوهی

قیمت: 10400 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
10400 تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزم را به درس و مدرسه علاقه مند سازم

مقدمه :دانش آموز  تنها برای آن به مدرسه نمی رود که مهارت بیاموزد و معرفت اندوزد بلکه مدرسه در جهت رشد آفرینندگی و راهنمایی او نیز وظیفه ی مهمی دارد. آموزش مهارت ها و رشد خلاقیت بدون یک برنامه ی راهنمایی میسر نمی باشد. راهنمایی دانش آموزان از آن جهت ضروری است که الگوهای رفتاری، و ویژگی های شخصیتی آنان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. و از این رو لازم می آید علاوه بر کار کردن در گروه به فرد فرد آنان نیز توجه شود. و کمک های متناسب به هر کدام از آنها نیز فراهم آید. تنها در این صورت است که می توانیم مطمئن شویم که به کیفیت تعلیم و تربیت توجه لازم مبذول شده است ، در این اقدام پژوهی راجب علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان به درس و مدرسه و چگونگی انجام آن پرداخته شده است.

راهنمایی کردن فرد همواره باید با مشاور همراه باشد و تقدم کلمه ی مشاور بر راهنمایی نیز از همین رو است. در کشور ما در ده سال اخیر مدارس با اصطلاح مشاوره و راهنمایی آشنا شده اند.و به همین دلیل نیز بسیاری از معلمان و والدین جسته و گریخته اطلاعاتی درباره خدمات مشاوره ای کسب کرده اند.

علاقه‌مند کردن دانش آموز به مدرسه توسط معلم

افزایش علاقه دانش آموز به درس و مدرسه شاید از وظایف هر معلمی باشد و بسیاری از معلم‌ها با این مشکل دست و پنجه نرم کنند و بخواهند این مشکل دانش آموز خود حل کنند و علاقه دانش آموز را به کلاس درس افزایش دهند ، از همین رو این هدف و موضوع خوبی برای اقدام پژوهی معلمان است و می‌توانند با استفاده از اقدام پژوهی ای که ما در کتافایل آماده کرده‌ایم برای حل این مشکل بهره‌مند شوید. این اقدام پژوهی شامل ۲۷ صفحه فایل ورد است که می‌توانید آن را به صورت چاپ شده درب منزل دریافت ، برای دریافت به صورت چاپ شده روی

4/5 ( 7 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات27
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید