اقدام پژوهی مد گرایی و فرهنگ بیگانه

<span>اقدام پژوهی مد گرایی و فرهنگ بیگانه</span>

دسته بندی: آموزش

قیمت: 2300 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
2300 تومان – خرید

رشد و گسترش شبکه های بین المللی اطلاع رسانی (ماهواره و اینترنت ) ،عملا زمینه دست یابی مردم به اطلاعات فراوان و متنوع را امکان پذیر کرده است . رسانه های خارجی با در هم شکستن مرزهای سنی و جنسی و با بهره گیری از تبلیغات ،تمایل روز افزون برای مصرف کالاهای خارجی را در بین گروههای مختلف ایجاد کرده اند. نظر به اینکه ترویج فرهنگ مصرف کالا های خارجی توسط رسانه های بین المللی اثر های ناگوار در بین نو جوانان به خصوص دانش آموزان به جای می گذارد ،مد گرایی و تجمل گرایی از عمده ترین پیامد های تبلیغات تجاری جهانی است .در شرایط کنونی ،مصرف بیش از حد کالاهای خارجی ،در اثر گسترش تبلیغات توسط تولید کنندگان بین المللی بری کسب سود بیشتر ،طرفداران بیشتری به خود معطوف کرده است و دانش آموزان نیز به تبعیت از جامعه و ساختار خانواده از این امر مبرا نخواهند بود .نفوذ تبلیغات در جامعه به گونه ای است که در بسیاری از خانواده ها خرید براساس نیاز و تقاضای کالا نیست و تبدیل به وسایلی برای برتری جویی و کسب شهرت شده ،مصرف صحیح و متناسب ،عقب افتادگی نام گرفته است .

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات26
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید