دانلود فرم ورد قرارداد موسس با مربیان پیش دبستانی

<span>دانلود فرم ورد قرارداد موسس با مربیان پیش دبستانی</span>

دسته بندی: مدیر و معلم مدرسه

نوع فایل:قرارداد مدیر و معلم مدرسه

قیمت: 10000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
10000 تومان – خرید

دانلود فرم ورد قرارداد موسس با مربیان پیش دبستانی

دانلود فرم قرارداد موسس با مربیان پیش دبستانی پس از پرداخت برای موسس محترم مهد کودک یا پیش دبستان و یا آموزشگاه غیر دولتی ، قراردادی که آماده شده کاملترین و بهترین فرم قرارداد موسس با مربیان پیش دبستانی با فرمت ورد است که این ویژگی را دارد که شما عزیزان بتوانید آن را ادیت (ویرایش) کنید و متن آن را اضافه و یا تغییر دهید ،این فرم جهت بستن قرارداد مبلغ و شرایط کاری در طول سال تحصیلی با مربیان مهد کودک و پیش دبستانی شاغل از وب سایت کتافایل آماده دانلود است ، لازم به ذکر است که قرارداد موسس با مربیان پیش دبستانی برای کلیه مدارس و مهدکودک‌ها مناسب است زیرا این فرم قابل ویرایش است و به راحتی می توانید تغییرات لازم را اعمال نمایید و ان طور که می‌خواهید آن را امضا کنید ، به لحاظ قانونی هم این قرارداد مشکلی ندارد.

این فرم برای سال ۱۴۰۱ بروزرسانی شده است .

قسمتی فرم قرارداد مربی یا مدرس با موسس پیش دبستانی در پایین آمده است می‌توانید آن را مشاهده کنید »

این قراردادکار بین. …………………..…… و آقای / خانم……………………….فرزند………..………………دارای کدملی …………………….. صادره از……………………. ساکن ………………………. و شماره تلفن ………………… با وضعیت تاهل …………. که از این پس مربی نامیده می‌شد بابش دبستانی غیردولتی به شرح زیر منعقد می گردد.

انجام خدمت در سمت : مربی پیش دبستانی می باشد و خانم. ………………………………. متعهداست که وظیفه محوله رابا رعایت مقررات و طبق شرح وظایف ابلاغ شده به ایشان انجام دهد.
ساعت کار در پیش دبستانی معادل …….. ساعت کارد هفته به شکل پنج روز (ازشنبه تا پنج شنبه) درشیفت صبح ۸ الی ۱۱:۳۰ ظهر و در شیفت بعدازظهر ساعت  ۱ الی ۴:۳۰ بعدازظهر می باشد.
۴)حقوق مربی:
۱-۴)حقوق ماهیانه……………………………ریال وحق الزحمه هرروز……………………………ریال می باشد.
ب-وظایف مربی
بند ۱ – حضور به موقع در پیش دبستانی در تمام ساعات موظف کار روزانه ، مراقبت ، آموزش و پرورش کودکان نو آموز در طی ساعت کار تعیین شده.
لازم به ذکر است مربی موظف است قبل از ورود کودکان و تا ترخیص کامل همه ی کودکان در پیش دبستانی حضور داشته باشد

بند۲-تلاش در جهت پرورش کودکان در ابعاد زیستی، روانی، اجتماعی، در پرتو مفاهیم دینی و مذهبی و مضامین علمی.

بند۳-تهیه و تنظیم طرح برنامه روزانه کودکان در چارچوب برنامه های پیش بینی شده و اجرای صحیح آن و عدم کاربرد سلیقه ی شخصی بدون مشورت با مدیریت مرکز.

و….

این قرارداد فی مابین موسس و مربی بسته می‌شود که به لحاظ قانونی مشکلی ندارد و دارای ۱۸ بند و تبصره است ، اگر مدیر یا مربی پیش دبستانی هستید موارد زیر هم ممکن برایتان مناسب باشد.

فایل ورد کارنامه توصیفی پیش دبستانی

طرح درس پیش دبستان

3.5/5 ( 2 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات3
پسوند فایلdocx
قابلیت ویرایشدارد

پاسخ دهید