کارآفرینی کارگاه تولید گیره و رخت آویز پلاستیکی

<span>کارآفرینی کارگاه تولید گیره و رخت آویز پلاستیکی</span>

دسته بندی: صنعتی

قیمت: 2000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
2000 تومان – خرید

مقدمه :

دو ویژگی موجود در گیره و رخت آویز پلاستیکی باعث ایجاد طبقه بندی شده اند . یکی از این دو ویژگی فرم ظاهری آن ها می باشد که در رخت آویز معمولاً براساس نوع لباس آویزان شده ، طرح های مختلفی ساخته می شود و ویژگی دیگر ابعاد و اندازه آن ها می باشد که رخت آویزها و گیره های لباس براساس اندازه لباس در اندازه های مختلفی تولید می گردند .

ئخت آویز پلاستیکی را معمولاً از جنس پلی پروپیلن تولید می کنند که باید نوع ترکیبات و افزودنی های موجود در آن طوری باشد که با توجه به وزن البسه (مثل کت و شلوار) در مقابل تغییر فرم مقاومت داشته باشد . استحکام رخت آویز به طرح ظاهری ، ابعاد و اندازه های آن بستگی دارد . شکل ظاهری ئخت آویزها بسیار متنوع می باشد .

گیره پلاستیکی نیز مانند رخت آویز از پلی پروپیلن ساخته می شود و یک حلقه فنری نیز که جنس آن از فولاد فنری می باشد در بین دو قسمت پلاستیکی قرار می گیرد و قطر مفتول بکار رفته ۵/۱ میلیمتر می باشد . ابعاد و اندازه گیره ها متفاوت می باشد . استحکام گیره ها بستگی به نوع مواد مصرفی و افزودنی و نیز ضخامت دیواره ها دارد که براساس نمونه انتخابی باید به این موارد توجه شود تا از شکستن گیره در سمت اعمال نیرو جلوگیری شود .

طبق اطلاعات کسب شده از وزارت صنایع ، کد آیسک رخت آویز (پلاستیک) ۲۵۲۰۱۲۴۳ و گیره پلاستیکی برای لباس ۲۵۲۰۱۲۸۶ می باشد .

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات27
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید