تاثیر روش تدریس پرسش و پاسخ بر میزان یادگیری
چکیده : پژوهش حاضر در رابطه با تاثیر روش تدریس پرسش و پاسخ بر میزان یادگیری دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفته است. این پژوهش شامل ۵ فصل می باشد که در هر فصل اعمالی بر روی موضوع تحقیق انجام گرفته است. پس از جستجو و تحقیق در رابطه با انتخاب موضوع مناسب مطالعاتی درباره ی روش تدریس پرسش و پاسخ و تاریخچه و پیشینه نظری و عملی آن از طریق کتب و مقالات مختلف و پایان نامه ها صورت گرفت و برای رسیدن به نتایج و پاسخ فرضیات و سوالات پژوهشگر از روش میدانی استفاده گردید.
موضوع :
مقاله بررسی تاثیر روش تدریس پرسش و پاسخ بر میزان یادگیری دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه از دیدگاه دانشجو معلمان
بعد از تنظیم سوالات نظر سنجی بر اساس فرضیات از سی نفر دانشجو معلم شهید باهنربه صورت تصادفی نظر سنجی شد و سپس بر اساس پاسخ های دانشجو معلمان در نظر سنجی از طریق محاسبات ریاضی، فرضیات پژوهش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و براساس اطلاعات به دست آمده بحث و نتیجه گیری کردم که در آن به تاثیر روش تدریس پرسش و پاسخ بر میزان یادگیری دانش آموزان رسیدم و نتایج مطلوبی کسب شد
اگر دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستید ممکن است لینک روبرو هم بدردتان بخورد : کارنما معلمی آماده
نام دانشکده: دانشکده شهید با هنر تهران
رشته تحصیلی: دبیری زبان و ادبیات فارسی
فهرست عناوین صفحه
فصل اول
بیان مسئله………………………۳ – ۱
اهداف ………………………….۳
اهمیت و ضرورت پژوهش………………………. ۳
فرضیه ها/ سوالات تحقیق……………………..۴
تعریف واژه های کلیدی یا متغیرها……………………..۴
فصل دوم
پیشینه تحقیق (ادبیات تحقیق)
تاریخچه…………………………….۷ – ۵
پیشینه نظری………………………….۱۴-۸
پیشینه عملی………………………………..۱۷-۱۵
فصل سوم
روش اجرای تحقیق……………………..۱۹-۱۸
فصل چهارم
جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل………………..۲۲-۲۰
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری………………………….۲۵-۲۳
منابع……………………………… ۲۶
ضمائم………………………۵۷-۲۷
اطلاعات بیشتر ... | |
---|---|
تعداد صفحات | ورد |
پسوند فایل | docx |
قابلیت ویرایش | دارد |
فرمت فایل | ورد |
2 نظر
کسی نیست اینجا پاسخ مارا بده
داخل اینستاگرام پیام بدید
@ketafile