دانلود pdfکتاب ایالات متحده و اسرائیل

<span>دانلود pdfکتاب ایالات متحده و اسرائیل</span>

دسته بندی: کتاب

قیمت: 1000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
1000 تومان – خرید

دانلود کتاب ایالات متحده و اسرائیل

کریستف کلمب معروف،‌ که این قاره را کشف کرد، خود یک یهودی بود و با اهداف «یافتن سرزمینی خوب و مناسب برای یهودیان» و «به دست آوردن منابع ثروت‌های جدید و دست‌یازی به قدرت لازم جهت تجدید بنای معبد سلیمان»، بر بالای تپه‌های صهیون در بیت‌المقدس، «به نشانة آمدن مسیح به روی زمین» ، دست به این خطر بزرگ در میان امواج سهمگین اقیانوس اطلس زد.
بازی بزرگ انتخابات پنجاه و هفتمین دورة ریاست‌جمهوری ایالات متحدة امریکا که عنوان «گران‌ترین» مبارزات انتخابی در تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به خود اختصاص داد، چند هفتة پیش به پایان رسید و کسی که بنا به اعتراف صریح خودش، در میان رؤسای جمهور امریکا، تاکنون بیشترین خدمت را به صهیونیست‌ها کرده است

نوشته ی دیوید شون بام

در این کتاب، نخست تاریخ قاره آمریکا را از دوازده هزار سال پیش از میلاد آغاز کرده، و سپس به تاریخ سرخ‌پوستان میپردازد. از آن پس به مهاجرت اولین اروپاییان به آمریکا اشاره کرده و از کلمبوس (کرستف‌کلمب)، پیزارو، ماژلان و دیگر کاشفین اولیه آمریکا سخن میگوید. در ادامه به تشکیل تدریجی سیزده ایالات نخستین در آمریکا و بررسی انقلاب ایالات متحده و استقلال این کشور جدید به رهبری جرج واشینگتون میپردازد.

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات736
پسوند فایلpdf
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلپی دی اف

پاسخ دهید