کارآموزی بانک کشاورزی

<span>کارآموزی بانک کشاورزی</span>

دسته بندی:

قیمت: 2500 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

2500 تومان – خرید

از آن تاریخ که انسان موفق به دامداری و زراعت گردید برای تهیه مقدمات و مایحتاج امور دامداری و نیز امور شخم و کاشتن بذر و آبیاری و دایر کردن مزرعه و جمع آوری محصول نیازمند به همکاری و معاضرت همنوعان خود شده است .

    در آن شرایط و احوال حساب و کتاب ( نوشته ) و تنطیم قرارداد و سند برای مالکیت و گرو گذاشتن یا خرید و فروش ملک و دام و محصول به نوعی مطرح بوده و مالا مقدمات ایجاد گونه‌ای از نطام بانکی و اعتبارات کشاورزی فراهم آمده است . مسلما این نظام از قدیمی‌ترین موسسات اقتصادی بوده که بدوا در سازمان دادن کشاورزی پس از آن صنعت و تجارت بسط یافته است .

معلوم نیست که اولین بار چنین نظامی دقیقا در چه زمانی ایجاد شده است و همچنین مشخص نیست که برای اولین بار چه کسانی اندیشه سازمان دادن چنین نظامی را طرح کرده است و آن را به اجراء‌ در آورده است‌اما می‌دانیم که تمدن‌های اولیه زمینه‌های ایجاد چنین نظامی را که منجر به سازمان دادن اولین بانک‌ها شده است را  به تدریج  فراهم آورده‌اند .

شاید سابقه تمدن بشری به ۱۰ تا ۱۲ هزار سال برسد اما آثار مدنیت از حدود هفت هزار سال قبل از میلاد در تقاط مختلف آسیا و دره نیل وجود داشته است که از جامعه‌های نیمه متمدنی که وجود داشته خبر می‌دهد .

در آن روزگار در شمال ایران و ترکستان غربی و عربستان جنوبی اراضی دایر و قابل کشت بیشتر از حال بوده است در این نقاط آثار وجود مجامع قدیم به حد وفور در دست است

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید