پروژه کارآفرینی تولید رشته آشی و پلویی

<span>پروژه کارآفرینی تولید رشته آشی و پلویی</span>

دسته بندی: تولیدی

قیمت: 2000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
2000 تومان – خرید

غذا به هر ماده ای اطلاق می شود که موجود زنده آنرا می خورد یا می آشامد. واژه غذا شامل مایعات نوشیدنی هم می شود. غذا منبع اصلی تولید انرژی و تغذیه در جانوران است و معمولاً جانوران و گیاهان، منشا تولید آن هستند.

مطالعه در مورد غذا را علم تغذیه یا علم غذا می نامند. در زبان فارسی، به شکل مجازی هم از واژه غذا استفاده می کنند؛ مثل غذای فکر.

با توجه به ورود تکنولوژی های جدید و به همراه آن فرهنگ مرتبط با آن در اقشار مختلف جامعه غذاهای متنوعی در بین افراد رایج شده است و نوع مواد مصرفی با در نظر گرفتن دوفاکتور اساسی یعنی مطلوبیت فرهنگی و امکانات اقتصادی را در برنامه غذایی خود گنجانده اند. در این میان یکی از انواع غذاهایی که با توجه به معیارهای مورد اشاره در خور توجه واقع شده است انواع رشته های آشی و پلویی می باشد که گذشته از ظاهر مطلوب و تطابق با تحولات فرهنگی از جنبه اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

ماده اولیه این رشته ها گندم می باشد که خوراک اصلی و دائمی ما را تشکیل می دهد و این در شرایطی است که تعدادی از استان های کشور، رشته مورد نیاز خود را از سایر استان ها تأمین می کنند. لذا این امر لذوم تشکیل چنین کارخانجاتی را در مناطقی از کشور که مصرف بیشتری دارند را نشان می دهد.

 

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات30
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلورد

پاسخ دهید