پایان نامه تاثیر بسته بندی ابزار بازاریابی بر قصد نیت مصرف کننده

<span>پایان نامه تاثیر بسته بندی ابزار بازاریابی بر قصد نیت مصرف کننده</span>

دسته بندی: کارشناسی ارشد

قیمت: 8000 تومان

پسوند فایل: Pdf

قابلیت ویرایش: ندارد

فرمت فایل: پی دی اف

تعداد نمایش: 1002 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 4 نوامبر 2017

به روز رسانی در: 24 ژوئن 2018

امتیاز: 0/5 - بدون رای

کد محصول: KFP-10781-D

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

8000 تومان – خرید

اهميت عناصر بيروني بسته بندي به عنوان وسيله اي براي برقراري ارتباط و بازاريابي در حال رشد است و
بازاريابي در بازارهاي رقابتي براي محصولات بسته بندي شده در سراسر جهان رو به رشد است. اين تحقيق
براي درك رفتار خريد مصرف كنندگان به سمت محصولات مورد بررسي و نظر سنجي قرار گرفته است و
چگونگي بسته بندي اجسام ميتواند در تصميم گيري خريد يا قصد و نيت بهتر خريد مصرف كننده را
تحت تأثير قرار دهد. عناصر بيروني بسته بندي نقش حياتي در نمايندگي محصول براي بسياري از مصرف
كنندگان دارد، به ويژه براي مشاركت تعداد كمي از مصرف كنندگان زماني كه آنها براي خريد كالاي خود
عجله دارند. بسياري از شركت كنندگان در نظر سنجي گفتند كه آنها از اطلاعات مربوط به برچسب استفاده
نمودند، ولي آنها دوست داشتند كه برچسب به سادگي و به زبان خودشان )فارسي( نوشته شود. رنگ
محصول يكي ديگر از عناصري است كه بر روي قصد خريد مصرف كنندگان اثر مي گذارد. اما در مقايسه با
ديگر عناصر بسته بندي آنها تأثير كمتري بر رفتار خريدار مي گذارند. بسياري از شركت كنندگان معتقد
بودند كه طرح هاي گرافيكي نقش مهمي را در نقطه خريد بازي كرده اند و بر رفتار خريد تأثير گذار بودند.
چالشي كه براي محققان وجود دارد اين است كه آيا بسته بندي براساس مدل تصميم خريدار مؤثر است يا
خير؟

0/5 ( 0 نظر )

1 نظر

پاسخ دهید