دانلود پایان نامه سبک مدیریت مدیران موفق

<span>دانلود پایان نامه سبک مدیریت مدیران موفق</span>

دسته بندی: مدیریت

قیمت: 5000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

5000 تومان – خرید

دانلود پایان نامه سبک مدیریت مدیران موفق برای رشته های مدیریتی و رشته های مربوطه

مقدمه
در داستان زندگی آدم ابوالبشر آمده است که هابیل وظیفه دامداری و قابیل وظیفه کشاورزی را به عهده            داشته اند. در این داستان، تقسیم کار و وجود دو نوع سبک در رفتار مشاهده می شود. مقدسی و کاشفی۱۳۷۰ می نویسد : (( سومریها در ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح، اولین قومی بودند که به مفهوم ثبت و ضبط مدارک توجه نمودند .)) سقراط در ۲۴۰۰ سال قبل، مدیریت را قابل اعمال در تمام جوامع       می دانست. افلاطون، نظام اجتماعی مورد نظر خود را ((مدینه فاضله)) نامید و اصل تخصص را در امور سازمانی معنا و مفهوم بخشید.
در لغت نامه دهخدا تحت عنوان سبک آمده است ((هر هنر آفرینی، برای بیان اندیشه ی خود به مدد اسلوب های هنری، مواد هنری را بکار می گیرد و تصاویری با صورت بندیهای خاص بوجود می آورد)). چون آزمایشها و اندیشه های هیچ کس عین آزمایشها واندیشه های دیگری نیست، از این رو هر هنر آفرینی برای خود، اندیشه صورت سازیهای مستقلی دارد . با بیان دیگر سبک (۱) هر هنر آفرینی خود اوست و متناسب با شخصیت او. بنابراین مسائل سبک، مسائل شخصیت است .
مطابق قول لون گیندس((سبک هرکس خود اوست شخصیت اوست ))
(سبک هر هنر آفرینی با آنکه ممکن است در نظر اول شخصی و خصوصی جلوه کند، جمعی است و طبقاتی،   که بدون رجوع به تعارضات آن، فهم نمی شود.
در نتیجه سبک شناسی وابسته به جامعه شناسی است ).
علاقه بند می نویسد: ( شخصیت یا سبک رهبری بک فرد عبارتست از الگوی رفتاری که وی هنگام هدایت کردن فعالیت دیگران از خود نشان می دهد . این الگو عموما شامل رفتار وظیفه مدار و یا رابطه مدار و یا  ترکیبی از این دو است.)
از جمع بندی مطالب فوق به این نتیجه می رسیم که بالاخره هر کس دارای سبکی در رفتار می باشد و موفقیت یا عدم موفقیت فرد، تنها به سبک او وابسته نیست، بلکه به شرایطی مربوط است که آن سبک در آن شرایط اعمال می شود . علاقه بند می نویسد : (( اگراثر بخشی سبک رفتار رهبری به وضعیتی که این

شامل۳۰صفحه

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید