اين پژوهش با هدف بررسي نقش ميانجي بازارگرايي در ارتباط با عوامل سازماني و عملكرد بازاريابي در شركت زمزم اصفهان صورت گرفته است، تا با شناسايي عوامل موثر بر بازارگرايي ، شركت زمزم اصفهان را در كسب سطوح بالاي عملكرد سازماني ياري رساند. بدين منظور فرضيه و هدفهايي تعريف شده است. واحد آماري پژوهش، مديران و كارشناسان فروش و بازاريابي شركت زمزم اصفهان مي باشند.
براي گردآوري داده هاي مورد نياز از ابزار پرسشنامه و پژوهش ميداني استفاده شده است. بدين منظور پرسشنامه اي حاوي سي و سه سوال بين واحدهاي آماري كه به صورت نمونه گيري تصادفي انتخاب شده است، توزيع گرديد.پس از جمع آوري و تلخيص داده ها، فرضيه ها در سطح خطاي ۵% براساس روش آماري آزمون همبستگي مورد بررسي قرار گرفتند. سپس نتيجه گيري از آزمون فرضيه ها صورت گرفت. در اين پژوهش در بخش تحليل و آزمونهاي آماري جهت بررسي ويژگي هاي جمعيت شناختي جامعه آماري از آمارتوصيفي وبررسي نرمال بودن توزيع جامعه آماري از آزمون كولموگورف- اسميرنوف وتحليل واريانس سازه ها بر اساس متغير هاي جمعيت شناختي انجام شد و براي آزمون فرضيه هاي پژوهش از آزمون همبستگي استفاده شده است.
اطلاعات بیشتر ... | |
---|---|
تعداد صفحات | 128 |
پسوند فایل | doc |
قابلیت ویرایش | دارد |
فرمت فایل | ورد |