اهميت عناصر بيروني بسته بندي به عنوان وسيله اي براي برقراري ارتباط و بازاريابي در حال رشد است و
بازاريابي در بازارهاي رقابتي براي محصولات بسته بندي شده در سراسر جهان رو به رشد است. اين تحقيق
براي درك رفتار خريد مصرف كنندگان به سمت محصولات مورد بررسي و نظر سنجي قرار گرفته است و
چگونگي بسته بندي اجسام ميتواند در تصميم گيري خريد يا قصد و نيت بهتر خريد مصرف كننده را
تحت تأثير قرار دهد. عناصر بيروني بسته بندي نقش حياتي در نمايندگي محصول براي بسياري از مصرف
كنندگان دارد، به ويژه براي مشاركت تعداد كمي از مصرف كنندگان زماني كه آنها براي خريد كالاي خود
عجله دارند. بسياري از شركت كنندگان در نظر سنجي گفتند كه آنها از اطلاعات مربوط به برچسب استفاده
نمودند، ولي آنها دوست داشتند كه برچسب به سادگي و به زبان خودشان )فارسي( نوشته شود. رنگ
محصول يكي ديگر از عناصري است كه بر روي قصد خريد مصرف كنندگان اثر مي گذارد. اما در مقايسه با
ديگر عناصر بسته بندي آنها تأثير كمتري بر رفتار خريدار مي گذارند. بسياري از شركت كنندگان معتقد
بودند كه طرح هاي گرافيكي نقش مهمي را در نقطه خريد بازي كرده اند و بر رفتار خريد تأثير گذار بودند.
چالشي كه براي محققان وجود دارد اين است كه آيا بسته بندي براساس مدل تصميم خريدار مؤثر است يا
خير؟
اطلاعات بیشتر ... | |
---|---|
پسوند فایل | |
قابلیت ویرایش | ندارد |
فرمت فایل | پی دی اف |
1 نظر
با سلام من این فایل رو برای کارم خریدم الان pdf فایلتون