فایل PSD بفروشید ، راه اندازی فروشگاه فایل محصولات فتوشاپ و طراحی

راه اندازی فروشگاه فایل PSD فتوشاپ
به این مطلب امتیاز دهید

راه اندازی فروشگاه فایل محصولات فتوشاپ و طراحی

اگر شما در زمینه ی کار با نرم افزار فتوشاپ یا دیگر نرم افزار های گرافیکی دارای تجربه و مهارت باشید یا حتی در زمینه ی نقشه کشی و معماری کار کرده باشید حتما تا به حال به این فکر افتادید که از فروش فایل ها و نمونه کار های خود درآمدزایی کنید، اطمینان داشته باشید که شما هم مثل دیگر طراحان موفق می توانید درآمد خوبی از این طریق کسب کنید، پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید ، در انتها شما می توانید یاد بگیرید چگونه راه اندازی فروشگاه فایل محصولات فتوشاپ را فرا بگیرید.

برای فروش فایل های خود کافی است تا در کتافایل به عنوان فروشنده ثبت نام کنید و به کسب در آمد بپردازید :

عضویت در کتافایل

فروش محصولات دانلودی

فروش محصولات دیجیتال در اینترنت، امروزه یکی از رایج ترین راه های کسب درآمد طراحان و گرافیست ها است، پیشرفتِ تکنولوژیِ نرم افزار هایِ گرافیکی خیلی زود منجر به به وجود آمدن فروشگاه های اینترنتی ای مثل سایت های Freepik و Creative Market شد که در آن ها گرافیست ها از سرتاسر جهان بتوانند در این سایت ها محصولات و فایل های خود را به فروش برسانند، روند چنین فروشگاه هایی به این شکل است که طراحان فایل های خود را به جایی که به صورت انحصاری به یک فرد بفروشند، محصول خود را با قیمتی ارزان تر به صد ها یا حتی هزاران نفر می فروشند.

اما در این چنین فروشگاه های جهانی به دلیل تحریم های خارجی برای کاربران ایرانی مشکل به وجود می آید و به دلیل عدم توانایی در خرید به صورت ارزی و عدم توانایی ثبت محصولاتشان در این وبسایت ها نمی توانند از فایل خودشان درآمد زایی کنند.

با این تفاسیر پس چگونه می توانید از فروش فایل هایتان درآمد کسب کنید؟

پاسخ به این سوال ساده است، شما می توانید سایت خودتان را راه بیاندازید تا محصولات خود را در آنجا به فروش برسانید؛ در نگاه اول راه اندازی یک وبسایت ممکن است کار سختی به نظر بیاید، زیرا هر کسی دانش یا مهارت لازم برای برنامه نویسی یک وبسایت را ندارد؛ اما لازم نیست نگران باشید زیرا در سال ۲۰۰۳ پروژه ای کاملا متن باز به عنوان وردپرس تشکیل شد که هدف آن طراحی یک سیستم مدیریت محتوا است که به کاربران اجازه می دهد بدون دانش برنامه نویسی بتوانند وبسایت خود را راه اندازی و مدیریت کنند.

شما با استفاده از سیستم، افزونه و قالب های وردپرس می توانید وبسایت و برند خودتان را داشته باشید و به فروش و تبلیغ خدمات و فایل های خود بپردازید وکسب درآمد کنید، همچنین خوشبختانه در خود وبسایت وردپرس (wordpress.org) قالب ها و افزونه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیازهایتان از آن ها به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.

کسب درآمد از فتوشاپ

درآمدی که شما از طریق نرم افزار فتوشاپ کسب می کنید کاملا به سعی و تلاش خودتان بستگی دارد و اگر بتوانید در کار با  نرم افزار فتوشاپ حرفه ای شوید می توانید در آمد بالای ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان در ماه داشته باشید، البته توجه کنید که هر چه سعی و تلاش شما بیشتر شود و بیشتر تمرین کنید تا مهارتتان بیشتر شود درآمدتان هم با همین نرخ بالا می رود، زیرا هرچه مهارت و تجربه‌تان بیشتر شود می توانید پروژه های بزرگ تر و حرفه ای تر با دست مزد بالاتر را در دست بگیرید و اگر بتوانید طرح ها و پروژه های حرفه ای را قبول کنید سرتان قطعا بسیار شلوغ خواهد شد.

کسب در آمد از فتوشاپ

اما با همه برای راه اندازی فروشگاه فایل محصولات فتوشاپ اینها شما نیازمند دانش و برنامه نویسی ، هزینه های سرور و نگهداری ، سئو ، اصول کار و نگهداری وب سایت و… هستید اما در کتافایل بدون پرداخت هزینه و با درصد پایین می توانید به همکاری در فروش با ما کمک کنید.

یک گرافیستی که با نرم افزار فتوشاپ کار می کند می تواند از راه های زیادی کسب درآمد کند، مثل:

طراحی لوگو

لوگو، آرم، سمبل یا نماد هر گروه یا شرکت است طوری که تمام کسب و کار ها تلاش می کنند تا یک لوگوی خوب برای خودشان داشته باشند، طراحی لوگو یکی از پردرآمد ترین روش های درآمدزایی از فتوشاپ است(البته با نرم افزار های دیگری مثل adobe illustrator نیز طراحی لوگو انجام می شود)، درآمدی که از طراحی لوگو می توانید به دست بیاورید کاملا به سطح مهارت خودتان بستگی دارد اما معمولا قیمت لوگو از ۵۰ هزار تومان شروع می شود و برای بعضی موارد تا بالای ۱۰ میلیون تومان هم قیمت ممکن است بالا برود.

طراحی کارت ویزیت

فروشگاه کارت ویزیت : کارت ویزیتی یکی از ملزومات تبلیغاتی هر برند و شرکتی است و قیمت کارت ویزیت به دلیل اثر گذاری کمتر، ارزش کمتری نسبت به لوگو دارد و همچنین جنس کاغذ استفاده شده برای کارت ویزیت یکی از عوامل موثر در قیمت گذاری کارت ویزیت می باشد.

فروش طرح لایه باز کارت ویزیت
فروش طرح لایه باز کارت ویزیت

دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت

طراحی کاراکتر

طراحی کاراکتر نیز همانند لوگو می تواند درآمد بسیار خوبی را به همراه داشته باشد، البته در نظر داشته باشید که طراحی کاراکتر نیز به تجربه ی بالایی نیاز دارد.

طراحی سایت و اپلکیشین(UI)

طرح ها و قالب اپلیکیشن ها قبل از اینکه به دست برنامه نویس برای پیاده سازی سپرده شوند اول توسط یک گرافیست در فتوشاپ یا هر نرم افزار گرافیکی دیگر پیاده سازی می شود، طراحان رابط کاربری (UI یا User Interface) یکی از پردرآمد ترین گرافیست ها هستند که با توجه به پیشرفت های اخیر تکنولوژی و زبان های برنامه نویسی برای پیاده سازی طرح های طراحان، بازار کار این دسته بسیار رونق یافته است و باعث شده است که بسیاری از افراد جذب این حرفه شوند، مثل تمام بخش های دیگر با توجه به پیچیدگی پروژه و مهارت طراح هزینه ی کار نیز دستخوش تغییر می شود.

 تولید محتوای گرافیکی برای شبکه های اجتماعی

امروزه با توجه به پیشرفت شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و همینطور تسهیل شدن راه اندازی وبسایت ها با توجه به سرویس هایی مثل وردپرس، تهیه و تولید محتوا جهت جذب مخاطب و سرویس های ارائه شده امری ضروری می باشد و برخی از این گروه ها و شرکت ها برای محتوا هایشان نیاز به یک گرافیست دارند که برای پست هایشان عکس یا فیلم تهیه کنند، شما به عنوان یک طراح می توانید پست های اینستاگرامی تهیه کنید و با کسب و کار ها و گروه های دیگر قرارداد ببندید.

علاوه بر مواردی که ذکر شد شما می توانید کار های دیگرتان را هم در وبسایتتان برای فروش به صورت لایه باز کارت ویزیت ، اعلامیه ترحیم ، تراکت ، بنر های مناسبی و … در اختیار مشتریانتان قرار دهید که تمام درآمد شما از این راه تمام سود می باشد زیرا شما فایل را یک بار طراحی می کنید اما می توانید چندین مرتبه آن را به فروش برسانید.

دانلود فایل لایه باز تراکت

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با شیوه های درآمد زایی از طریق نرم افزار فتوشاپ آشنا کنیم، امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

پاسخ دهید