فیلم آموزش جمع تکنیکی ریاضی پایه دوم ابتدایی

فیلم آموزش جمع تکنیکی ریاضی
4/5 - (1 امتیاز)

فیلم آموزش جمع تکنیکی ریاضی

در این فیلم آموزشی که موضوع آن آموزش جمع تکنیکی ریاضی هست شما این روش را که یکی از روش های آموزش جمع است و اغلب در پایه دوم کاربرد دارد را یاد می گیرید ، سبک تدریس این آموزش که برای شما قرار داده ایم به سبک کلاسی است یعنی مناسب برای آموزش مجازی می باشد و می توانید با مشاهده این ویدئو راهکار ها مناسب و جدیدی برای آموزش خود ارائه دهید.

? فیلم آموزشی
? جمع تکنیکی
?‍?خانم غلامی
? به سبک کلاسی
? پایه دوم دبستان

جمع و تفریق تکنیکی چیست؟

در درس رياضي پایه دوم ابتدایی روش‌هاي مختلفي براي جمع و تفريق وجود دارد و در این زمینه آموزش های مختلفی تدریس می شود که جمع تکنیکی یا تفریق تکنیکی یکی از آنهاست ، در ویدئو آموزشی که توسط یکی از دبیران عزیز تهیه شده به شما جمع با روش تکنیکی برای دانش آموزان پایه دوم دبستان آموزش داده خواهد شد ، همچنین توضیحات بیشتر در ادامه قرار داده شده است.

جمع با روش تكنيكي

هر جا که حاصل جمع یک عبارت بيشتر از عدد ۹ شود، يك بسته ده‌تايي درست مي‌سازیم و به مرتبه بزرگ‌تر مي دهيم به عبارت ساده تر و بهتر اگر جمع “يكي‌ها” بيش‌تر از ۹ شد، يك “ده‌تايي” به “دهگان” اضافه مي‌كنيم ، به این عمل که به شما آموزش دادیم جمع با روش تکنیکی گفته می شود.

تفريق با روش تكنيكي

این موضوع هم شباهت زیادی با روش جمع دارد برای مثال قصد داریم حاصل ۲۳-۴۲ را به دست بياوريم. در جايگاه يكي‌ها بايد ۳ تا از ۲ تا كم كنيم كه امکان پذیر نیست پس باید از ۴ يكي كم مي‌كنيم و به ۲ مي‌دهيم که ۲ تبديل به ۱۲ مي‌گردد بعد از ۱۲ تا ۳ تا كم مي‌كنيم و حاصل را به دست می آید.

امیدوارم که از این آموزش لذت و بهره برده باشید .

نظرات و سوالات خود را در بخش کامنت ها قرار دهید تا همکاران و معلمان عزیز پاسخ دهند .

پاسخ دهید