دانلود کتاب تفسیر موضوعی قران محسن قرائتی (آیات برگزیده)

<span>دانلود کتاب تفسیر موضوعی قران محسن قرائتی (آیات برگزیده)</span>

دسته بندی: کتاب دانشگاهی

قیمت: 10000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

10000 تومان – خرید

کتاب تفسیر موضوعی قران محسن قرائتی

کتاب تفسیر موضوعی قرآن اثر آیت الله محسن قرائتی در اکثر دانشگاه کشور توسط اساتید تدریس می شود . که در کتافایل می توانید pdf کتاب را دانلود کنید ، وی از اساتید به نام در قم و حوزه‌های علمیه است که در تلویزیون بار ها برنامه‌های دینی وی را نمایش داده‌آند و پرسش و پاسخ‌های زیادی نیز برگزار کرده است ، این کتاب از کتاب‌های مهم دینی محسوب می شود.

دانلود رایگان کتاب بصورت پی دی اف تفسیر موضوعی قران محسن قرائتی (آیات برگزیده)

هر دو کتاب ویرایش جدید و قدیم

کمی بیشتر راجب حجت السلام محسن قرائتی و کتاب‌هایش

کتاب حجت السلام محسن قرائتی که یکی از روحانیون ایرانی تبار است به عنوان درس عمومی در اکثر رشته های دانشگاهی درس داده می شود و جز درس های عمومی این گروه های می باشد .

این نویسنده بزرگ کتب دینی در یک دوره اصول عقاید اسلامی و فروع دین را در قالب کتاب‌های ساده و روان به قلم تحریر درآورده است ، کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم اثر محسن قرائتی یکی از آنها است . وی همچنین تفسیر کامل قرآن کریم را در ۱۰ جلد تحت عنوان تفسیر نور منتشر ساخته است که همزمان با انتشار چهارمین جلد آن در سال ۷۶، به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شناخته شد ، از همین رو از شخصیت بالای چهره‌های دینی و مذهبی کشور به حساب می‌آید.

نسخه پی دی اف این کتاب از سایت پس از خرید قابل دریافت است .

نماینده ولی فقیه و نویسنده کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم هم‌اکنون علاوه بر ادارهٔ ستاد اقامه نماز در زمینه تفسیر قرآن نیز فعالیت دارد.

 

5/5 ( 2 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
پسوند فایلpdf
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلپی دی اف

1 نظر

پاسخ دهید