دانلود پایان نامه کارشناسی مهندسی ایمنی صنعتی و محیط کار

<span>دانلود پایان نامه کارشناسی مهندسی ایمنی صنعتی و محیط کار</span>

دسته بندی: کارآفرینی

نوع فایل:پایان نامه کارآفرینی

قیمت: 24000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

24000 تومان – خرید

دانلود پایان نامه کارشناسی مهندسی ایمنی صنعتی و محیط کار با موضوع : استفاده از روش FMEA در ارزیابی و تحلیل ریسک حوادث در کارخانه کاشی

چکیده :

امروزه با گسترش روند خصوصی سازی ، نگاه دقیق به حوادث از جایگاه خاصی برخوردار است بروز حوادث نه تنها ناشی از چیدمان و طراحی سیستم و ادوات به کار برده شده است ، بلکه مسائلی نظیر نصب ، نگهداری و تعمیرات را نیز در بر می گیرد. در این راستا ، تجزیه و تحلیل حوادث به منظور دست یافتن به مراحل ایمن تر و با قابلیت اطمینان بالاتر از جایگاه خاصی برخوردار است ریسک خطرات یکی از نشانگرها برای درک و نمایش خطرات و اولویت بندی آنها و تجزیه و تحلیل حوادث است . امروزه ارزیابی ریسک با روش ها و متدلوژی های متفاوتی ارائه می شود که هر یک به نحوی پیچیدگی داشته یا به صورتی ساده انگارانه با مسائل برخورد می کند .

در این بررسی مراحل عملی اجرای یک روش کاربردی و کامل ارزیابی ریسک و تجزیه و تحلیل پتانسیل های خطر را که شاید به نحوی برگرفته از روش FMEA است ارائه شده است به نحوی که به سادگی قابل اجرا و پیاده سازی بوده و در عین حال مفاهیم و اطلاعات لازم را در برگرفته و الزامات سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (OHSAS 18001) را نیز پوشش می دهد . در این راستا فعالیت ها بعنوان هدف مطالعه در یک شرکت تولید کاشی در نظر گرفته شدند.

دارای فهرست با عناوین :

 

3/5 ( 1 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
پسوند فایلPDF
قابلیت ویرایشندارد
فرمت فایلپی دی اف

پاسخ دهید