دانلود پایان نامه رشته برق PLC

<span>دانلود پایان نامه رشته برق PLC</span>

دسته بندی: برق

قیمت: 9000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

9000 تومان – خرید

دانلود پایان نامه آفیس ورد Word رشته مهندسی برق PLC

خلاصه:
Plc مخفف عبارت programming logic control ميباشد.اين سيستم وسيله اياست كه متناسب بابرنامه اي كه دريافت ميكند وظيفه اي خاص را اجرا ميكند به عبارت ديگر  plc نوعي كامپيوتر است كه برنامه اي خاص را اجرا ميكند .
با ظهور  plc تجهيزات و قطعات استفاده شده در كنترل فرايند هاي صنعتي و خطوط توليد تغيير نموده و مدار هاي رله كنتاكتوري و سخت افزاري حالت جامد كم كم جاي خود را به كنترل كننده هاي قابل برنامه ريزي يعني  plc دادند .
امروزه در طراحي كنترل كننده خطوط توليد و فرايند هاي صنعتي استفاده از مدار هاي رله كنتاكتوري منسوخ گرديده و در اگثر كارخانه ها و مراكز صنعتي از سيستم  plc اسنفاده ميشود.
بدون ترديد  plc مهمترين و پر كاربرد ترين وسيله اتوماسيون در صنايع مدرن امروزي است .
در ماشين ها و خطوط توليد جديد كمتر موردي را ميتوان يافت كه از كنترل كننده هاي منطقي قابل برنامه ريزي استفاده نشده باشد .
در حقيقت اين وسيله بسيار قابل انعطاف كه خود يك كنترل كننده كامل است به عنوان قطعه اي برنامه ريز در صنايع گوناگون كاربرد وسيعي يافته است به گونه اي كه با پيشرفت تكنولوژي و حضور اتوماسيون در عرصه صنعت در طراحي كنترل كننده ها و مدار هاي فرمان خطوط توليد و فرايند هاي صنعتي استفاده از مدارهاي فرمان قديمي منسوخ گرديده و در اكثر مراكز صنعتي از كنترل كننده ها ي منطقي قابل برنامه ريزي استفاده ميگردد.

شامل۹۱صفحه

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید