دانلود مقاله انگلیسی روانشناسی تنبیه بدنی با ترجمه

<span>دانلود مقاله انگلیسی روانشناسی تنبیه بدنی با ترجمه</span>

دسته بندی: روانشناسی

نوع فایل:مقاله روانشناسی

قیمت: 10000 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

10000 تومان – خرید

دانلود رایگان مقاله انگلیسی رشته روانشناسی با موضوع تنبیه بدنی به همراه ترجمه

موضوع مقاله به زبان فارسی “آیا تنبیه بدنی بسیار بد میباشد؟”
موضوع مقاله به زبان لاتین “is corporal punishment so bad?”

این مقاله حاوی ۵ صفحه ترجمه فارسی و اصل مقاله شامل ۳ صفحه است که نسخه پولی آن فاقد تبلیغات سایت می باشد اما نسخه رایگان دارای تبلیغ می باشد.

بخشی از ترجمه فارسی:

البته تنبیه هر نوع آن هرگز خوشایند نیست . اما آیا هیچ دلیل اخلاقی وجود دارد که ثابت کند چرا تنبیه جسمی باید بدتر از دیگر تنبیه ها باشد ؟ در عمل ممکن است تنبیه جسمی بیشتر تابع خشونت و بد رفتاری باشد . اما تصور کنید که ما می توانستیم از خشونت و بدرفتاری آن جلوگیری کنیم (مثلاً بواسطه مدیریت مکانیزه) آیا این کار ثمری خواهد داشت یا اینکه تنبیه بدنی تحمیل رنج جسمی و بدنی اصولاً متفاوتی از دیگر تنبیه هاست ؟
اگر چیزی باشد ، رنج آنی به نظر می رسد به اندازه آن تنبیه کامل باشد . ما سخت تحریک می شویم تا از تنبیه اجتناب کنیم و هنوز بر خلاف زندان آن بیشتر در لحظات است و نتایج نادرست پایداری ندارد .
(از زندان ها فقط باید به منظور دور ساختن تهدیدهای جامعه استفاده کرد . اگر آن صرفاً برای مجازات کردن افراد به کار رود هیچ نتیجه خوبی نخواهد داشت) شاید جرایم و یاری عمومی هنوز هم بهتر باشند ، بخاط اینکه آنها بیشتر از صرفاً تحمیل آسیب ، به اشخاص دیگر مزیت و سود می رساند . اما مجازات جسمی می توانست جای مدت حبس ، آن تنبیه غایی را بگیرد در زمانی که همه مجازات دیگر رد شده اند . چرا که نه ؟
مجرمان به کنار ، بچه ها را فرض کنید . برخی ادعا دارند که سیلی یک عمل عنف غیر قابل بخشش ، ذاتاً نفرت انگیز است که هیچ فرقی هم نمی کند که چقدر می تواند آهسته باشد . اما مجدداً چر تأدیب جسمی برای رفتار خاصی انتخاب می شود ؟ این امر استبدادی نیست ؟

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید