اقدام پژوهی فراگیری بیشتر درس کار و فناوری با کامپیوتر

<span>اقدام پژوهی فراگیری بیشتر درس کار و فناوری با کامپیوتر</span>

دسته بندی:

قیمت: 2100 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

2100 تومان – خرید

چکیده :
با توجه به اینکه امسال اولین سالی است که پایه ششم به مقطع ابتدایی اضافه شده ودر آن درس “کار وفن آوری”گنجانده شده است .
هدف این درس که برای اولین بار اجرا می شود آشنایی با دنیای کار وکسب بعضی از مهارتهاست.
با توجه به این درس وآشنا شدن دانش آموزان با آن وگذراندن آن در دوره های بعدی تحصیلی وکشف استعداد های خود  می توانند تصمیم بگیرندکه به دبیرستان بروند یا هنرستان و یاچه رشته ای را انتخاب کنند.
از انجا که استفاده از رایانه (کامپیوتر) در سن دانش آموزان ابتدایی اصولابه عنوان وسیله بازی می باشد نه یک ابزار کار لذا برآن شدیم تا با این  وسیله که امروزه جز دانش روز بشری است وکسی
که کار با آن واستفاده ازان را  نمی داند بیسواد تلقی میشودمیزان یادگیری را در دانش آموزان افزایش دهیم.
اینجانب اسماعیل یارمحمدزئی شاغل در اموزش وپرورش شهرستان سرخس  که در سال۷۲از مرکز تربیت معلم شهید مطهری قوچان  مدرک کاردانی آموزش ابتدایی  را دریافت ودر اداره آموزش وپرورش شهرستان سرخس مشغول به تدریس شدم. اکنون دارای ۲۱سال سابقه خدمت می باشم که در این مدت سابقه ۱۰سال تدریس در پایه پنجم – ۷سال را در پست مدیریت مدرسه و۱سال سرپرستی دبیرستان شبانه روزی و۳سال منتهی به آخر رادرپست معاونت اجرایی مجتمع سیدالشهداء (ع) روستای تپه میر احمد را دارم.
این مجتمع روستایی دارای دو مقطع راهنمایی وابتدایی که هر مقطع شامل یک مدرسه دخترانه وپسرانه با مجموع ۴۱۲نفر دانش اموز می باشدکه تقریبا به علت محرومیت شدید مالی ۹۷درصد با کامپیوتر آشنایی ندارند.
امکانات موجود برای این درس جدید در این مدارس فقط دو دستگاه سیستم می باشد که یکی از آنها مختص اطلاعات دانش اموزی است ودیگری برای استفاده همکاران خصوصاپایه ششم وسایر همکارانی که علاقمند به استفاده از رایانه وتدریس به روشهای نوین را دارند می باشد
شامل۲۰صفحه

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
قابلیت ویرایشندارد

پاسخ دهید