دانلود پروژه کارنمای معلمی دانشگاه فرهنگیان – فایل ورد و PDF

<span>دانلود پروژه کارنمای معلمی دانشگاه فرهنگیان – فایل ورد و PDF</span>

دسته بندی: پروژه

قیمت: 11400 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
11400 تومان – خرید

دانلود پروژه کارنمای معلمی

پروژه کارنمای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان فایل ورد

این پروژه شامل ۴۳ صفحه فایل ورد با موضوع کارنمای معلمی می باشد .کارنمای معلمی فرهنگیان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بعد از فراگیری دروس به شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی تربیت معلم می پردازند.با مطالعه یک نمونه کارنمای معلمی مشخص می گردد که هدف دانشجو معلمان از کودکی و تا آینده چگونه بوده و چگونه خواهد شد ؟!

دانلود رایگان پروژه کارنمای معلمان دانشگاه فرهنگیان

برای راحتی کاربران عزیز با دانلود این پروژه شما دو کارنما دریافت خواهید کرد ، که یکی از آنها رایگان بوده و هزینه دریافتی فقط بابت یکی از آنها می باشد و به انتخاب خود می توانید یکی از آنها یا تلفیقی از هر دو را ارائه دهید .

همچنین اگر می‌خواهید با کارنما معلمی بیشتر آشنا شوید و اطلاعات بیشتری راجب آن کسب کنید مقاله زیر را بخوانید :
نحوه نوشتن کارنمای معلمی

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر راجب دانشگاه فرهنگیان از جمله مزایا و معایب به لینک زیر بروید :
همه چیز راجب دانشگاه فرهنگیان

اگر به اقدام پژوهی نیاز دارید می توانید به این صفحه مراجعه کنید :
دانلود اقدام پژوهی معلمان

 

پایان این واحد کارنمای معلمی دانشجو قادر خواهد بود

با استفاده از تجربيات ثبت شده و واكاوي آن در طول آموز و عمل حرفه اي خود )كارورزي( مسیلله آموزشیيت تربيتیي را در سطح مدرسه انتخاب و با استفاده از درس پژوهي (اقدام پژوهي) آن را طراحي اجرا نموده و يافته هاي خود را در قالب پژوهش روايتي ارائه و از آن دفاع نمايد.

  1. طراحی و تدوین طرح
  2. تحلیل و اعتبار یابی
  3. گزارش
  4. ارائه و دفاع

سرفصل های پروژه کارنمای پایان دوره دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

  1. معرفی درس و منطق آن
  2. فرصت های یادگیری ، محتوای درس و ساختار آن
  3. راهبردهای تدریس و یادگیری
  4. راهبرد های ارزشیابی یادگیری

کارنمای معلمی

فهرست مطالب :
فرم تاییدیه استاد راهنما
تعهد دانشجو معلم
تقدیر و تشکر
پیشگفتار
چکیده
۱-فصل اول : شرح تجارب تحصیلی در دوره آموزشی
۱-۱دوران تولد ، کودکی
۱-۲ورود به مدرسه و دوران مدرسه (ابتدایی)
۱-۳ورود به مقاطع راهنمایی و دبیرستان
۱-۴در دوران کنکور و قبولی دانشگاه
۱-۵دوران دانشگاه
۲-فصل دوم : شرح تجارب تجارب تحصیلی در دوره های آموزشی تربیت معلم
۲-۱راه های پیشنهادی
۳-فصل سوم : تشریح من معلمی حرفه ای در آینده
۳-۱آرمان ها
فهرست منابع

این نمونه کار از فایل های ارائه شده و تایید شده توسط اساتید دانشگاه فرهنگیان می باشد و نیازی به نگرانی برای تایید کارنما ندارد .

پروژه کارنمای معلمی چگونه نگارش شده است ؟

اصلی‌ترین معیار برای سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمی «کارنمای معلمی» است که در قالب پروژه انجام می‌شود. کارنمای معلمی در واقع عبارت است از چیزی که تمام دستاورد های یک دانشجو که برای شغل شریف معلمی تلاش می‌کند در عرصه‌ های مختلف و خصوصاً در عرصه‌ های فرهنگی و اجتماعی و عمدتاً در زمینه‌ هایی که به شکل داوطلبانه، انتخابی و اختیاری وارد شده است (در کانون ‌های دانشجویی، انجمن های مختلف علمی، تشکل ‌های مختلفی که در دانشگاه دوره‌ ها، اردو ها، انواع و اقسام برنامه ‌هایی که جزو برنامه ‌های الزامی دانشگاه نیست) شرکت کرده‌ است را شامل می شود. دست ‌آورد های ناشی از شرکت در این فعالیت ‌ها و کاروزی که جز برنامه‌های الزامی است، باید در کارنمای معلمی ثبت و ضبط شود که ۳۵۰ نمره به آن تعلق می‌گیرد ، در پروژه کارنمای معلمی که در کتافایل تهیه شده تمام این موارد رعایت شده است و با اطمینان خاطر می‌توانید از آنها استفاده کنید.

کارنمای معلمی شامل چه مواردی است ؟

هنگامی که در دانشکاه فرهنگیان به عنوان دانشجو در حال تحصیل هستید باید این را بدانید که معلمان باید تمام تجربه و چکیده و عصاره ی آموزه هایشان را که در طول تحصیل کسب کرده‌اند را تحت عنوان کارنمای معلمی تهیه کنند و این موضوع یه مورد بدیهی است ،  دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، بعد از فراگرفتن دروسی که باید یاد بگیرند در دوره های تربیت معلم باید شرکت کنند و از این تجارب باید در کارنمای معلمی خودشان صحبت کنند، یک کارنمای معلمی به بقیه نشان خواهد داد که دانشجویان در طول دوران تحصیل و کارورزی شان چه تجارب و مهارت‌هایی را کسب نمونده‌اند و چه هدف‌هایی برای آینده در فکر خود پرورش می‌دهند.

دانشجو معلمان معمولا در کارنمای معلمی خود معمولا باید اول به معرفی و شرح زندگی خودشان بپردازند، سپس اهدافی را که برای آینده در نظر گرفته اند مشخص می کنند و از برنامه ریزی هایشان صحبت می کنند.

از کارنمای معلمی دانشجو معلمان معمولا به عنوان پروژه در ترم هفت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان اسم برده می‌شود و اهمیت تهیه این پروژه اینجا معلوم می‌شود که دانشجو اهداف و برنامه های بلند مدت خود را و همچنین تجربیاتش را بر پایه یک مقاله تهیه کند تا بتواند دوران تحصیلش را به طور مناسبی جمع بندی کند ، مواردی که ذکر شد در این پروژه که در سایت وجود دارد قرار گرفته است.

چرا تصمیم گرفته اید معلم شوید؟

اهمیت کارنمای معلمی برای همه مشخص است، نکته ی مهم چگونه نوشتن آن است، در نگارش کارنمای معلمی دانشجو معلمان باید به این نکته توجه داشته باشند که چرا تصمیم گرفتند معلم شوند و چه مسئله ای باعث شد تا علاقه مند به مباحث این رشته شوند.

سطح تجربه و پژوهش های محصلان دانشگاه فرهنگیان یکی از عوامل موثر در کیفیت کارنما های تهیه شده است، یکی از روش پژوهش هایی که بین دانشجو معلمان بسیار محبوب است، به اصطلاح کنش پژوهی نام دارد و کنش پژوهی یکی از مواردی است که دانشجویان به مقدار زیادی وقت خود را صرف آن می کنند.کنش پژوهی هم مانند اقدام پژوهی پژوهشی عملی می باشد.در کنش پژوهی که مقدمه ای بر اقدام پژوهی می باشد دانشجویان می کوشند مسائل و مشکلات کلاسی را به صورت عملی حل نمایند.

با دریافت این فایل به راحتی فایل پروژه خود را تحویل خواهید داد ، این فایل تمام موارد خواسته شده در کارنما را شامل می شود.

4.5/5 ( 6 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
مناسب برایدانشجو معلمان
دانشگاهفرهنگیان
تعداد صفحات43
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد
فرمت فایلورد

2 نظر

پاسخ دهید