پایان نامه کارشناسی بررسی مسائل زیست محیطی

<span>پایان نامه کارشناسی بررسی مسائل زیست محیطی</span>

دسته بندی: محیط زیست

نوع فایل:پایان نامه محیط زیست

قیمت: 17500 تومان

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دریافت نسخه چاپی درب منزل
17500 تومان – خرید

چکيده
هدف اصلي اين تحقيق دستيابي و شناخت و طبقه بندي انواع آلودگيهاي حاصل از فعاليتهاي انساني، صنايع، تاسيسات و خدمات شهري مي باشد. نتايج حاصل از بررسيها و مطالعات انجام شده نشان دهنده وضعيت شرايط زيست محيطي در سطح شهرستان ري  مي باشد.
اگر چه در يک دهه اخير اقدامات گسترده و چشمگيري به وضعيت ايده آل و مطلوب غيرممکن نمي باشد، ولي راه بسيار طولاني و دشواري در پيش است و فقط در سايه تحقيقات و مطالعات جامع و بهره گرفتن از توان مديران لايق و انجام سرمايه گذاريهاي کلان در ابعاد ملي است که مي توان بر اين گونه مشکلات غلبه کرد و از همه مهمتر استفاده بهينه از تجربيات کشورهاي ديگر در زمينه هاي زيست محيطي يکي از راههاي بسيار خوب و موثر مي باشد. بطور مثال در زمينه کاهش آلودگيها، بالا بردن سطح آگاهي اقشار مختلف جامعه و رسيدگي و بسامان نمودن فعاليتهاي اقتصادي، صنايع و مهار انواع آلوده کننده ها از اقدامات مفيد و موثر مي باشد.
در حال حاضر سطح وسيعي از اراضي شهرستان ري توسط واحدهاي صنعتي، بنگاههاي حمل و نقل و انبارها اشغال گرديده که باعث تحميل ترافيک سنگين به شبکه معابر شهري گشته و باعث بروز مشکلات و آلودگيها از قبيل آلودگي هوا و آلودگي صوتي و پايين آوردن ايمني در تردد سواره و پياده در اين شهرستان را باعث شده است.

شامل۶۲صفحه

0/5 ( 0 نظر )
اطلاعات بیشتر ...
تعداد صفحات62
پسوند فایلdoc
قابلیت ویرایشدارد

پاسخ دهید